Og vi venter…

God kveld fine dere ❤️

Nå sitter Joakim og jeg på flyplassen i Alicante og venter på å gå om bord på flyet. Det er en halv time forsinket så vi kommer sent hjem i kveld. Vi venter og venter, og håper flyet ikke er mer forsinket.

Vi har hatt en kjempe fin tur sammen med familien til lillebroren til Joakim! Det har vært så koselig å bli bedre kjent med dem og få tilbrakt tid sammen med dem. De bor ikke i samme by som oss så vi ser dem veldig sjeldent, og da er det godt å få en hel uke sammen.

I dag har jeg vært skikkelig sliten og byttet på å ligge i skyggen og på rommet med air condition på. Jeg kjenner at det blir veldig godt å komme hjem til egen seng og noen grader kaldere enn 30+. Selv om jeg har hatt det kjempe fint, så er det rart å tenke på at jeg det siste året har blitt så mye mer hjemmekjær enn jeg har vært tidligere. Nå vil jeg liksom hjem. Jeg har før alltid vært mye på farta og reist overalt, og flyttet mange steder, men jeg har falt veldig til ro det siste året og trives faktisk med å bare være hjemme og noen ganger ikke gjøre noe.

 

 

I morgen skal vi hente Cleo hos svigermor i Drøbak, og så skal vi bruke dagen på å slappe av i sofaen bare vi to. Det gleder jeg meg til ♡

 

signature-fonts



Instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg