20 Fun Facts om meg og Joakim

God dag ❤️

Det er mye morsomt med meg og Joakim som mange av dere ikke vet. Noen av punktene har dere kanskje sett før, andre vet jeg at jeg ikke har delt før.

 

♡ Både Joakim og jeg er halvt finske. Pappaen til Joakim var finsk, og mammaen min er finsk. Vi er derfor like sta og bestemte begge to – det er noe som heter finsk sisu, som er et finsk uttrykk for indre kraft og pågangsmot. Dette har vi tydeligvis begge arvet 😅

♡ Både jeg og Joakim har jobbet på Tusenfryd.

♡ Alle har spesielle ting man liker, men som man egentlig synes er litt flaut. Vår er tv serien Pimple Popper som går på TLC. Vi har sett alle episodene, og så til og med juleepisoden «The 12 pops of Christmas» her om dagen fordi vi ikke hadde flere vanlige episoder å se.

♡ Vi er begge veldig ryddige, og liker ikke å ha ting stående der de ikke skal være. Vi har derfor nok av roteskuffer i leiligheten 😂

♡ Jeg er livredd slanger, men takler alle andre kryp. Om jeg ser en edderkopp for eksempel, klarer jeg å plukke den opp selv uten å hyle og skrike. Men ser jeg en slange, da løper jeg for harde livet!

♡ Favoritthobbyene mine er å reise og hunden min Cleo, så klart.

 

Fine Cleo ❤️

 

♡ Jeg har flyttet 15 ganger i løpet mitt liv, og bodd i 5 forskjellige land. Jeg har bodd i Dubai (Forente Arabiske Emirater), Sverige, England, USA og Norge.

♡ Jeg kan snakke 4 språk: norsk, svensk, engelsk og arabisk.

♡ Jeg drikker alltid fra glass/kopp med lillefingeren stående ut.

♡ Jeg er yngst av en søskenflokk på 6.

♡ Jeg skal ALLTID ha rett, og har jeg ikke rett så er jeg elendig på å innrømme at jeg tok feil. Jeg blir oppriktig sur når jeg tar feil og innser det.

♡ Jeg har aldri brukket et bein i kroppen.

♡ Joakim, derimot, har brukket mange bein og klarte å knekke armen tversover i en bowling maskin. Ikke spør meg hvordan han klarte det!

 

Her er armen til Joakim hel og fin, heldigvis 😅

 

♡ Joakims store hobby er golf, men han innrømmer selv at han ikke har lært seg golf etikette helt enda. Han blir skikkelig forbanna når han ikke får det til og kaster kølla lenger enn det golfballen går når han ikke treffer, gjerne oppi et tre eller noe.

♡ Joakim har vunnet både sølv og bronse i bryting. Han begynte med bryting da han var 5 år.

♡ Joakim elsker all idrett som omhandler ball. Han hater treningsstudio og kommer aldri til å melde seg inn i Sats eller liknende, men er ikke vanskelig å få med hvis det handler om å løpe etter en ball.

♡ Joakim hater å tape, men elsker å vinne. Han kan derfor kalles for den typiske dårlige taperen.

♡ Joakim elsker peanøttkubbe, og kan spise 2 på under ti sekunder. Om du vil glede han så kjøper du peanøttkubbe til han!

♡ Favorittfotballlaget til Joakim er Chelsea, og når han ser på fotball er han av den veldig engasjert typen som blir veldig høylytt og lever seg skikkelig inn i kampen.

♡ Joakim elsker hvetebakst! All slags hvetebakst; hveteboller, kanelboller, skolebrød, kringle, kaker, brød. Ja, listen er lang. Han synes det er veldig trist at jeg ikke er noe glad i å bake.

 

Og så vil jeg fortelle dere om en annen morsom ting om Joakim. Vi flyttet til Grünerløkka rett før påske, og vi bor i første etasje. Joakim, som skal være så tøff og kul, fikk helt panikkanfall første natten vår i leiligheten. Siden vi bor i første etasje så hører vi gjerne litt lyder osv. utenfra, og første natten vår der var en lørdagsnatt, og da er det naturlig at folk går forbi på vei hjem fra byen. Jeg våknet av at Joakim skrek og var bombesikker på at det var noen som gikk inn i leiligheten. Han løp opp til første etasje (vi har soverom i kjelleren) og sjekket alle rom og at døren var låst. Han var livredd, mens jeg måtte roe han ned og fortelle han at det ikke var noen i leiligheten. Det var så gøy å se på og jeg holdt på å le meg ihjel.

 

Håper dere synes det var hyggelig å bli litt bedre kjent med oss 🥰

 

signature-fonts



Instagram HER

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg