Bryllupet Del 1

God Morgen ❤️

Jeg håper dere har hatt en fin start på uken?

I episode 1 av Gift ved første blikk ble vi først litt kjent med deltakerne, før det var tid for bryllupet vårt. Jeg hadde i ukene før bryllupet forberedt meg mentalt og brukt tiden godt på å kjenne etter om jeg virkelig ville dette. Jeg ville være sikker på at jeg gikk helhjertet inn i eksperimentet, og at jeg virkelig ga alt. Det var i tillegg litt praktiske ting som måtte ordnes. Jeg måtte finne kjole, rydde plass i leiligheten i tilfelle Joakim flyttet inn der, invitere gjester til bryllupet, osv. Joakim måtte gjøre det samme på sin side (ikke finne kjole, men smoking 😅). Jeg husker jeg spurte VJén (hun som filmet oss) vår mange ganger om hun kunne avsløre noe om Joakim, men det kunne hun selvfølgelig ikke. VJén vår dro mellom meg og Joakim og filmet oss annenhver dag. Jeg var så nysgjerrig i den perioden! Tenk at hun hadde møtt min kommende mann før meg!

Den 23.september kom i full fart. Plutselig var den store dagen her. Det fine med bryllupet er at jeg slapp å planlegge noe som helst i forhold til det praktiske rundt dagen selv! Produksjonsteamet var veldig behjelpelige og tok seg både av blomster, pynt, bordsettinger osv. Jeg måtte bare møte opp og bli sminket, ta på meg kjolen og gifte meg. Jeg ble hentet tidlig på morgenen og kjørt til Sem gård i Asker. Dette er bryllupslokalene som Gift ved første blikk benytter seg av, så vi var ikke med å velge sted. Der ble jeg sminket og ble klar for dagen! Jeg er en person som holder meg ganske rolig i stressede situasjoner, men da vi satte oss i bilen for å kjøre til vielseslokalet, så kom nervene som en storm og jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg.

Nå skulle jeg gå inn i lokalet hvor alle gjestene og Joakim var. Jeg åpner døren og knekker sammen. Ansiktsuttrykket til Joakim da han ser meg er priceless. Han senket skuldrene og jeg løp mot han. Begge følte en “instant connection” og under dagen bestemte vi oss for at dette skulle vi jobbe for. Hvor heldige var vi som ikke bare ble matchet, men at vi også hadde en intens kjemi?

 

Joakim elsker dessert og det gjør ikke jeg, så han spiste opp hele bolla 😅

 

I Bryllup del 2 skal jeg vise dere kortet jeg skrev til Joakim som han fikk før han møtte meg, og fortelle dere litt mer om selve bryllupsfesten. Er det noe mer dere vil vite om bryllupet er det bare å kommentere ❤️

 

signature-fonts



Instagram HER

 

5 kommentarer
    1. Så fine bilder! Elsker hvordan dere begge bare bestemte dere for å gå all in og jobbe for at forholdet skulle fungere! Veldig inspirerende 🙂

      Jeg skulle gjerne likt å lese litt mer om bakgrunnen deres – hvor dere vokste opp, familie og slikt. Stemmer det at begge har finsk bakgrunn, for eksempel? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg