DAGEN LIVET MITT ENDRET SEG

God mandag ❤️

Jeg håper dere har hatt en fin helg! Jeg har selv hatt en veldig fin helg. Lørdagen gikk til avslapping hele dagen, og i går arrangerte jeg som dere så babyshower for Karine. Formen min skranter litt om dagen, og jeg tror jeg må ringe legen og se om det er noe vi kan gjøre med det. Jeg har litt for mye og intense smerte i magen, så jeg må få sjekket det ut. Det viktigste er at Ella har det bra, og det tror jeg hun har, men er som mange av dere sier til meg: Ella har det bra hvis jeg har det bra. Jeg holder dere oppdatert på formen ☺️

I dag er ingen vanlig dag, for i dag er det nøyaktig ett år siden jeg ble oppringt av Gift ved første blikk produksjonen. Jeg hadde ventet spent hele helgen på at de skulle ringe. Jeg visste på forhånd at hvis de fant en match til meg, så skulle de ringe meg den dagen; 2. september 2018.

Jeg husker at når søndagen 2. september kom så var jeg veldig nervøs hele dagen og jeg visste ikke helt hvor jeg skulle gjøre av meg. Av en eller annen grunn så hadde jeg en intuisjon og magefølelse på at de hadde funnet en match til meg. Jeg visste det på en eller annen måte. Så når dagen kom så satt jeg hele dagen og trippet. Vi var i bryllupet til en venninne den dagen. Plutselig fikk jeg et ubesvart anrop fra produksjonen, og jeg gikk ut og prøvde å ringe tilbake, men fikk ingen svar. Så jeg ble enda mer nervøs.

Men så ringte de meg tilbake, og magefølelsen stemte. Jeg hadde med meg Karine ut, og hun skjønte det med en gang på ansiktsuttrykket mitt. “Vi har funnet en match til deg og du skal gifte deg om tre uker”. Jeg brøt sammen i gråt av både glede og nervøsitet. Tenk at jeg skulle gifte meg om tre uker, med noen jeg ikke visste hvem var! Jeg fikk ikke lov til å si noe til noen, så jeg gikk tilbake til bryllupsmiddagen og var helt stoneface. Jeg sa til de andre at ekspertene ikke hadde bestemt seg enda og at det skulle ta enda litt lenger tid. Heldigvis klarte jeg å ljuge og bli trodd på 😅

Karine ble med meg hjem senere på kvelden, og vi spiste godteri og så på Gift ved første blikk. Jeg måtte jo forberede meg litt og se hva jeg gikk til! De tre ukene etter bestod av forberedelser, både mentalt og fysisk. Vi filmet en del, jeg skulle finne kjole, og jeg skulle innstille meg på at jeg skulle gifte meg og livet mitt kom til å forandre seg totalt. Stakkars hun som måtte sy om kjolen min, hun fikk høre det, hehe! Jeg var jo så stresset for at kjolen ikke skulle passe, og jeg hadde bare noen dager på meg. Herregud, de tre ukene var kanskje de lengste tre ukene i mitt liv. Jeg ville bare bli ferdig med alt og møte mannen min!

Resten er historie ❤️

 

 



Instagram HER Snapchat HER

 

4 kommentarer
    1. ❤️❤️ Det er alltid ALLE andre som er heldigere enn meg, tenker jeg ofte… 😇🙏🙏

      Joda, jeg ble samboer da jeg var bare 17 1/2, gifta meg da jeg var 20 år, og trodde det var sånn livet skulle bli til jeg ble gammel…
      Skilte meg da jeg var 25 år..
      Alenemor til en på 4 år…
      Møtte en ny.. Repeat, ble baby ca to år etter og bryllup med far hans da han var 3 år.. Tenkte DENNE GANG.. da…. Men nei… Tok feil denne gang også… Vært alenemor i alle år, skilt siden 2003… Joda, har datet, noen små forhold, Prøvd og feilet, blitt såra, altfor mange ganger, … Aldri funnet The One.. Og innsett at man forblir nok evig aleina når man ikke møter Den Ene Rette når man er blitt 46 år, nå er barna voksne og forlatt redet ❤️ trygge på å prøve selv…

      Tenk om de kunne laget ett sånt konsept for oss gamlinger og hehehe… Da hadde jeg meldt meg på… Alle sier jo *Alle Gode ting er 3* 😇🙏🙏 Hehe, neida, har det greit aleina og, jobber fullt og kan nå reise mer på småturer, se andre steder, uten å tenke på barnevakt hjemme…. Ny epoke i livet ❤️

      Så koser jeg meg heller med at alle andre… De finner lykken 🙏❤️❤️ en glede å se det også 🍀❤️

      Koseligste bloggen jeg leser er din.. Så ærlig, rett frem uten å pynte på ordene… Sånn livet er liksom, uten alle dager er glitter å stas ..
      Fine dere to som snart blir tre, nyt hvert sekund, den tiden flyr så altfor fort.. ❤️ Du kommer tilogmed til å savne magen hehe 🙏❤️❤️

      Alle gode lykkeønskninger fra ei som… (Innerst inne) har det jo veldig greit aleina og 🍀🙏 har to flotte barn som skal følges i sitt voksenliv nå.. Spennende det også ❤️

      Klem M.

    2. Beundrer hvordan du står i dine valg! Jeg lurer på hvordan du klarer det? Jeg blir så utrolig usikker når jeg får en kommentar som ikke støtter noe jeg vil. Noen ganger ender det med at jeg ikke gjør som jeg hadde tenkt og andre ganger blir jeg bare så sint/irritert på hvorfor folk synes det jeg vil er teit/feil osv…

      1. Hei Gry! Tusen takk for så hyggelig kommentar! Det har ikke alltid vært lett å stå for sine valg. Jeg har opplevd mye motstand og blitt fortalt at de valgene jeg har tatt har vært feil etc. Det jeg alltid har prøvd å tenke er at jeg ikke lever livet mitt for noen andre, jeg lever det kun for meg selv! Det innebærer selvfølgelig at mine valg ikke går utover noen andre og at jeg er et så godt medmenneske som det lar seg gjøre. Så har jeg tenkt at de som er uenige med meg får være uenige med meg – så lenge mine valg ikke går utover dem! Det er mitt liv 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg