Drømmedate!

God lørdag ❤️

Jeg har ikke helt vært fornøyd med hvordan det har sett ut på soverommet vårt. Planløsningen er litt rar på det rommet da det er noen rør som måtte dekkes i hjørnene, og det har spist opp litt plass av veggene. Det vi gjorde først var å plassere sengen ved veggen der man går inn på rommet, men nå har vi funnet en ny løsning som jeg tror kommer til å bli så mye bedre. Vi har flyttet på senga og har nå mye mer plass. Jeg skjønner ikke at vi ikke tenkte på det før!

Med den nye løsningen får vi også plass til ordentlig garderobeskap! Hittil har vi hatt klærne våre hengende på klesstativ, og jeg må innrømme at jeg begynte å bli ganske lei av å ikke ha ordentlig klesskap. Men nå er problemet løst!

 

Vi har tatt en tur på IKEA og kjøpt både garderobeskap og litt andre ting. Jeg synes det er ganske hyggelig å rusle rundt på IKEA og titte på ting. Vi har også sett litt på møbler til barnerommet, og jeg tror vi kommer til å være ganske enige om hva vi skal kjøpe når Joakim har fått bygget om gjesterommet til barnerom og gjesterom.

 

 

Vi måtte selvfølgelig også kjøpe både pølser og is. Det er obligatorisk på IKEA, synes jeg.

Dagen i dag skal vi bruke på å skru skap, etterfulgt av middag og kos.

Jeg gleder meg til å vise dere resultatet ♡

 

signature-fonts



Instagram HER

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg