En stor skuffelse!

Vi er på tur med broren til Joakim og familien hans. De har tre barn, så vi har villet gjøre litt andre ting enn å bare sitte ved bassenget dag inn og dag ut. I dag bestemte vi oss for å dra på badeland. Vi dro til et sted som heter Aquopolis Torrevieja.

Dit anbefaler jeg ingen å dra! Først og fremst så kostet det 300kr per person å komme inn. Da vi vel var inne var det ingen solsenger eller noe å ligge på, og der det var plass var det møkkete med masse kryp. Jeg måtte riste kjolen og håndkleet mitt for vi fant så mange flått som hadde festet seg til dem.

I tillegg var det store bassenget møkkete. Vi var der inne i to timer og så dro vi hjem igjen. Nå prøvde jeg ikke noe sklier så jeg kan ikke si noe om det, men totalopplevelsen var dårlig. Så hvis du skal til Torrevieja så ikke dra dit!

 

 

Da vi kom hjem gikk jeg og la meg på rommet med air condition på. Nå begynner jeg å merke varmen skikkelig og gleder meg faktisk litt til å komme hjem til kalde Norge! Hver gang jeg har sneket meg inn på rommet har jeg satt på Stranger Things. Noen andre som ser på det? Jeg har ihvertfall blitt helt hekta!

Ellers skal vi ha grillparty her i kveld med masse god mat og drikke. I morgen skal jeg og Joakim på stranden alene og så dra og shoppe litt. Vi trenger litt kjærestetid før vi drar hjem på torsdag!

 

signature-fonts



Instagram HER

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg