Er vi egentlig kjendiser?

God dag ❤️

Jeg føler meg absolutt ikke som en kjendis, og det gjør ikke Joakim heller. Det er en grunn til at jeg har valgt å kalle meg kjendisfrue, og det er ikke fordi noen av oss er kjendiser. Dette var ment som en morsom greie, og dere som har sett første episode av vår miniserie Lykkelig gift ved første blikk skjønner greia. Joakim tuller med at han er superkjendis, og jeg tuller med at jeg er gift med en kjendis. Dere som har sett på både Gift ved første blikk og Lykkelig gift ved første blikk vet at vi tuller mye med hverandre, og at det har blitt vår greie å tulle med ting. Du kan se klippet fra episoden her.

Når det er sagt, så vil jeg poengtere at vi synes det er utrolig hyggelig når vi får meldinger fra folk som har sett oss på tv og som heier på oss, eller når vi blir stoppet på gaten av folk som ønsker å gratulerer oss med graviditeten og kjærligheten. Vi er veldig ydmyke og synes det er så koselig at folk tar seg tid til å sette seg ned og se på serien om oss. Jeg håper flere fortsetter å heie på oss ♡

 

Foto Astrid Waller/KK

 

Vi har også blitt kontaktet av flere aviser som har ønsket å skrive artikler om oss. Oss liksom? Vi som er et helt vanlig ektepar med både opp- og nedturer. Men samtidig ikke, vi giftet oss jo faktisk på tv og vi hadde aldri møtt hverandre før. Vi synes det derfor er veldig koselig at diverse aviser har ønsket å skrive om oss.

Så nei, vi er ikke kjendiser, men noen kjenner oss igjen på gaten og vi synes det er veldig hyggelig.

 

signature-fonts



Instagram HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg