Forelska under press

God tirsdag ❤️

 

Det er helt fantastisk å være forelsket og å elske noen. Det gjør noe med en. Jeg har alltid trodd på at kjærlighet ikke kommer av seg selv. Det er en prosess og utvikler seg etter at man har gått gjennom mange oppturer, og nedturer, sammen. Å elske noen betyr at du ønsker å se dem vokse, du ser forbi deres feil, du ønsker å leve sammen med personen, og dere oppmuntrer og inspirerer hverandre til å bli deres beste selv. Og det er akkurat sånn jeg føler det for Joakim.

Men veien dit har ikke vært enkel. Å falle for Joakim under et så stort press som det vi var i var vanskelig, i hvert fall for meg. I de første fem ukene av vårt ekteskap hang den forventningen som en mørk sky over meg. Joakim ble allerede betatt den første dagen, mens jeg brukte litt lenger tid og ønsket å se om jeg kunne få dypere følelser for han enn den umiddelbare gode kjemien.

Ikke nok med at alle så at vi hadde veldig god kjemi og alle ønsket så inderlig at vi skulle falle for hverandre. Endelig matchet produksjonen et par som det så ut til å gå bra med! I tillegg var jo Joakim veldig åpen om hva han ønsket og hva han følte for meg. Det er flere klipp fra serien hvor Joakim både sier at han er forelsket i meg og at han vil ha barn med meg. Mens jeg på min side ville finne ut om jeg kunne være trygg med Joakim og om jeg kunne stole på han, og lette derfor ubevisst etter feil og ville finne en grunn til at det ikke skulle fungere mellom oss. Presset var rett og slett for stort.

 

❤️

 

Jeg ville ikke såre Joakim, og jeg ville ikke skuffe meg selv ved å ikke ha gitt forholdet en sjanse. Så jeg bestemte meg for å gi det en sjanse og gi oss den tiden vi trengte til å falle for hverandre. De fem ukene hvor vi ble filmet passerte, og vi kunne endelig puste litt ut og finne våre rutiner og leve et liv sammen. Vi har, og det er ingen hemmelighet, hatt våre utfordringer, men jeg tror helt ærlig ikke at vi hadde hatt det så fint som vi har det i dag uten disse nedturene. Etterhvert som tiden gikk skjønte jeg at jeg begynte å falle ordentlig for Joakim. Jeg begynte å bli ordentlig glad i han, og jeg ville dele livet mitt med han.

Jeg er virkelig glad for at jeg ikke bestemte meg for at ting ikke fungerte mellom oss. Det føles så riktig og naturlig mellom oss, and I wouldn´t have it any other way!

 

signature-fonts



Instagram HER

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg