GRAVIDOPPDATERING UKE 25 (24+6)

Herregud så fort tiden går! Tenk at juli snart er over og at det snart bare er 3 måneder igjen til termin. Jeg gleder meg så mye til å bli mamma at dere aner ikke!

 

Termindato: 8. november 2019.

Forandringer på kroppen: Jeg er så stolt over magen min! Den har blitt stor og så fin. Tenk at det skjuler seg et lite mirakel der inne.

Formen min: Klumpen i halsen kom tilbake de siste to dagene i Spania. Jeg tror det kan skyldes varmen, for det var altfor varmt for meg. Men nå er den borte igjen. Ellers er jeg fin i formen, men jeg har merket at jeg får vondt i ryggen av å gå fort og løpe.

Humøret mitt: Veldig godt humør, men det kan også skyldes at jeg er uthvilt og får nok søvn nå som jeg har ferie.

Søvn: Jeg har fått sovet skikkelig godt i det siste! Og jeg får til og med sove på magen, som er den stillingen jeg sover best i.

Cravings: Jeg har hatt veldig lyst på kinamat i det siste, men er vel ikke en craving før man absolutt MÅ ha det?

 

 

Vektøkning: Jeg skal ikke veie meg før jeg skal til jordmor i august, så aner ikke hvor i kurven jeg ligger.

Neste kontroll: Neste kontroll er hos jordmor den 12. august. Da er det også under 3 måneder igjen til termin, sykt!

 

 

Andre tanker: Det var altfor varmt for meg i Spania! Det var 30+ grader hver eneste dag, og kroppen taklet det til slutt ikke mer. Da vet jeg det til neste gang jeg går gravid, hvis det skulle skje 😅 En annen ting jeg tenker på er at vi har vært mye rundt barn i det siste, og også hatt besøk hjemme av et vennepar med barn, og Cleo er så rolig og snill rundt dem. Det blir så gøy å se hvordan han blir med baby Ella!

 

signature-fonts



Instagram HER

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg