GRAVIDOPPDATERING UKE 32 (31+0)

 

Termindato: 8. november 2019.

Dager igjen av svangerskapet: 66

Kjønn: Fortsatt en liten prinsesse.

Forandringer på kroppen: Jeg har blitt ganske tung og sliter med å både bøye meg og løfte ting opp fra bakken. Puppene har sluttet å vokse, heldigvis! De trenger ikke å bli større nå, haha!

Liv i magen: Nå er det så mye liv! Ella sparker dagen lang og det er så deilig å kjenne. Det er liv overalt i magen!

Formen min: Formen min har ikke vært den beste i det siste. Jeg har hatt vondt i magen som kommer og går, og så har jeg vært mer sliten enn vanlig, så jeg har sovnet en del på sofaen og dagene har derfor vært ekstra lange. Jeg skal til legen i morgen og prøve å få finne ut hva som er galt, om det er noe galt, eller om det bare er graviditeten som gir meg plager.

Søvn: Jeg sover fortsatt ganske bra. Jeg våkner ikke om natten for å tisse heller, som jeg har skjønt er ganske vanlig på dette tidspunktet i graviditeten.

Cravings: Har hatt litt ekstra søtsug de siste dagene, og i går fikk jeg plutselig lyst på is. Veldig uvant meg å få lyst på is, da jeg aldri har vært så glad i is at jeg har spist det hjemme, og klokken ti på kvelden.

Vektøkning: Til nå har jeg gått opp kanskje rundt 13 kg. Har ikke veid meg på en liten stund.

Neste kontroll: Neste kontroll hos jordmor den 11. september ble flyttet til 9. september.

Andre tanker: Med så lite energi så synes jeg det er kjedelig at jeg bare har lyst til å ligge på sofaen, men det kan jo hende jeg tar på meg for mye og er dårlig på å tenke på meg midt i alt. Nå har jeg bestemt meg for å begynne å tenke på meg selv og lille babyen i magen. Jeg har også begynt å få en magefølelse om at baby kommer 1. november. Det blir spennende å se når hun melder sin ankomst!

 



Instagram HER Snapchat HER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg