Helgens planer

Hei fine dere!

Denne helgen er ikke en vanlig helg, for denne helgen er vi i Trondheim i bryllup! Det er merkelig og rart å tenke på at siste bryllupet jeg var i var mitt eget. I det bryllupet der jeg møtte Joakim for første gang. Tenk det da?

 

Uansett, her kommer da helgens planer fra Trondheim:

Fredag: Avreise til Trondheim. Flyet gikk 10.40 fra Oslo Lufthavn. Vi møtte en venninne av meg som vi tok følge med. Flyturen tok knappe 40 minutter og nå sitter vi i leiebilen på vei til Rissa, hvor vi skal være hele helgen. Vi har kjøpt med oss masse godteri for bilturen som tar ca 1.5 time. I kveld skal vi på middag/samlet utdrikningslaget for brudeparet. De kommer hele veien fra Sydney og får derfor ikke samlet alle venner og familie på et sted før i kveld. Dette gleder vi oss veldig til! Etter utdrikningslaget skal jeg og Joakim kjøre til Heggli Urtehage, der vi skal sove i helgen. Jeg er spent på hvordan sengene er!

 

 

Lørdag: Vi skal spise frokost og så fikse oss. Vielsen blir avholdt på en gård kl 15.00. Jeg fant heldigvis to kjoler som passer, men som ikke passer i mer enn noen dager til, så det var flaks. Etter vielsen skal vi til et sted som heter Petterhavna for middag og fest. Jeg gleder meg så mye til å se venninnen min Ingrid i brudekjolen!!

Søndag: Det er felles lunsj for alle sammen og resten av familien til Ingrid som ikke kommer i selve bryllupet, så det blir gøy å møte alle sammen. Etter lunsjen blir det å kjøre tilbake til flyplassen og fly hjem. Vi er hjemme i 9 tiden på kvelden, og jeg vil tro det kommer til å bli godt å komme hjem til Cleo og legge seg. Cleo skal bli passet på av sin faste hundevakt hjemme hos oss, der han føler seg tryggest. Lille bebbisen vår, alltid like trist å dra fra han!

 

Jeg håper dere får en fin fredag og helg, jeg gleder meg til å oppdatere dere ila helgen ♡

 

signature-fonts



Instagram HER

10 kommentarer

Siste innlegg