HELGENS PLANER

God fredag ❤️

Endelig er det helg igjen! Jeg har aldri egentlig gledet meg så mye til helg før jeg ble gravid, men nå i det siste når ventetiden har blitt så lang så føler jeg at helgene går fort og så plutselig er jeg i en ny graviditetsuke, og det er alltid en deilig følelse! Spesielt når jeg ser at tallet for antall fullførte uker øker og dagene til termin minker.

Denne helgen blir en hyggelig helg!

 

Fredag:

Jeg skal ta glukosebelastningstest, og sitter faktisk allerede på sykehuset etter å drukket den søte drikken. Det smakte ikke så ille, men merker at det ble altfor søtt og at jeg er litt småkvalm. Satser på at de to timene jeg skal vente går fort og jeg kan puste lettet ut! Videre består dagen av noen timer jobbing, før jeg skal hjelpe Joakim med å sette opp veggen som skiller barnerommet og gjesterommet. Blir så fint når det blir ferdig!

 

 

 

Lørdag:

Jeg skal handle litt. Jeg må se om jeg finner meg noen flere klær som passer magen. På kvelden skal vi i 30 års-laget til 3 venninner! Det er duket for 90 talls party. Det kommer til å bli kjempe gøy! Selv om jeg ikke har noe klær som passer anledningen og ønsker naturligvis ikke å bruke penger på å kjøpe noe jeg aldri kommer til å bruke igjen..

Søndag:

Søndag skal vi fortsette på barnerommet! Eller rettere sagt: Joakim skal fortsette på barnerommet og jeg skal være kokk og servitør 😅 Så er planen å bare slappe av før en veldig hektisk uke med jobb i neste uke!

 

Ønsker dere en fin helg ❤️

 

 

signature-fonts



Instagram HER

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg