HELGENS PLANER

 

Snart er det helg igjen!

Denne helgen er, som alle andre helger, veldig etterlengtet. Jeg har begynt å sette veldig stor pris på helgene og tiden på sofaen er verdifull for meg, så jeg kan samle krefter og energi for lange dager på jobb.

Fredag:

Denne dagen er duket for kino i parken, hvis det er opphold selvfølgelig. De viser Black Panther på storskjerm i Sofienbergparken, som er et steinkast unna oss. Så vi skal pakke med oss pledd, godteri og drikke og sette oss i parken og se på film. Blir det dårlig vær så pakker vi oss inne og ser på film hjemme istedet.

Lørdag:

På dagen skal Joakim gjøre siste rest på rommene og i gangen, og så skal vi innrede gjesterommet. Nå står alt av møbler og ting i stua og på kjøkkenet, så det skal bli godt å få litt orden i huset igjen. Vi skal sikkert på IKEA en tur og handle inn garderobeskap til gjesterommet. Først må vi bli enige om hvor det skal stå! På kvelden skal vi på innflytningsfest til en venninne fra barneskolen! Det gleder jeg meg til!

Søndag:

Søndagen er blitt hellig for meg, så den skal tilbringes i sofaen. Så blir det litt turer med Cleo og handling av take-away til middag. Jeg tipper vi kjøper mat fra Lille Saigon eller East Kitchen. Vi spiste på East Kitchen for første gang her om dagen, og det var faktisk utrolig godt!

Ønsker deg en riktig fin helg ♡

 

 

signature-fonts



Instagram HER Snapchat HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg