HELGENS PLANER

God fredag og god helg! Nå som jeg har blitt 50% sykmeldt så nyter jeg å sove litt lenger på hverdagene, og å være hjemme på fredager. Det har gjort så mye for psyken min og humøret mitt, og kroppen min er bedre med litt ekstra hvile. Jeg tror jeg hadde kjedet meg ihjel hvis jeg hadde vært hjemme hele tiden, så jeg er sikker på at kortere dager på jobb og langhelg er en god løsning for meg. Nå er det jo bare 5 uker til jeg skal i permisjon, og frem til da håper jeg at formen holder seg like fin som den har vært denne uken.

Joakim er på golftur fra i dag til i morgen, så i dag skal jeg ha en skikkelig Sara-dag. Før jeg møtte Joakim var jeg veldig opptatt av å legge planer hver eneste helg, inkludert fredagene, men nå merker jeg at jeg synes det er deilig å bare ha en hel dag for meg selv og å være asosial og ikke tenke på noen andre.

Fredag. Jeg er som sagt hjemme alene. Jeg skal starte dagen med å ta brasiliansk voksing (for gravide). Jeg har ikke gjort det på et par år, så jeg gruer meg skikkelig. Første gangen gjør det jo utrolig vondt, men hvis det er flere enn meg som er gravide og ikke klarer å se verken sine egne bein eller sin egen ….. så skjønner dere hvorfor jeg skal gjøre det! Det er som en liten skog der nede og det er på tide at jeg feller trærne. Hva er da bedre enn å få hjelp til det når man ikke klarer det selv? Resten av fredagen skal jeg bruke på å vaske klær, kose med Cleo, og bare ha egentid. Jeg skal innom apoteket og kjøpe magnesium da jeg har hatt skikkelig vondt i bena de siste dagene, så skal jeg på Vita og kjøpe meg en god ansiktsmaske som jeg skal bruke i kveld.

Lørdag. Joakim kommer hjem på formiddagen, så jeg skal lage handleliste for uken til han er hjemme, så vi kan dra rett i butikken. Kjøleskapet er tomt og vi trenger påfyll. Lørdag kveld skal vi ut og spise med et vennepar av oss, og det gleder jeg meg veldig til! Jeg vet ikke enda hvor vi skal, men jeg er sikker på at vi finner et sted med skikkelig god mat.

Søndag. Litt roligere dag. Vi skal sove lenge, bare være sammen oss to, og så skal vi på kino på kvelden. Noen forslag til en bra film som går på kino nå?

 



Instagram HER – Snapchat HER

10 kommentarer
    1. Heisann flotteste sara..
      Kos deg masse med Sara tid , det trenger man virkelig innimellom 😍😍
      Jeg er selv hjemme alene med de to minste guttene våre. Så jeg skal kose meg med film i kveld. Balle meg inn i pledd å spise masse godis 😂😂
      KJÆMPE fine bilder av deg. Du både stråler og gløder 😍😍

    2. Heisann flotteste sara..
      Kos deg masse med Sara tid , det trenger man virkelig innimellom 😍😍
      Jeg er selv hjemme alene med de to minste guttene våre. Så jeg skal kose meg med film i kveld. Balle meg inn i pledd å spise masse godis 😂😂
      KJÆMPE fine bilder av deg. Du både stråler og gløder 😍😍

    3. Nyt dagene hjemme dager med null planer. Det er godt å lade opp til mini kommer og aleine dagene blir det lite av da.
      Du stråler ❤

      1. Tusen takk ❤️ Ja, snart blir det ikke så mye tid til meg selv. Godt å ha noen sånne dager nå ☺️

    4. Deilig med alenetid! 🙂 Spennende å følge med på graviditeten deres. Håper min store drøm om egen familie og barn går i oppfyllelse snart. Ha en super helg! 🙂

    5. Toy story 4. Fast and fourius.
      Spiderman.
      Sikkert flere ogsåom jeg ikke husker som går på kino. Hva slags filmer liker dere å se da.

      Ja det er deilig med alene tid he he. God helg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg