Helgens planer

God lørdag ❤️

Jeg er kanskje litt sent ute med helgens planer, men jeg var ganske sliten i går og lå og sov på sofaen i mange timer, før jeg forflyttet meg til senga. En uke i varmen tar på! Vi hadde det veldig fint i Spania og jeg er glad jeg fikk litt farge på kroppen selv om jeg for det meste lå i skyggen.

 

 

Jeg skulle egentlig delt dette med dere i går, men her kommer det:

Fredag: Vi landet fra Spania sent natt til fredag, og var ikke hjemme før halv to. Vi gikk rett i seng. Fredagens planer var derfor først og fremst å sove ut. Vi skulle også bruke dagen på å vaske klær, hente Cleo hos svigermor i Drøbak og så spise taco og se på film. Vi fikk gjort alt dette i tillegg til at jeg sov minst 4 timer på sofaen på ettermiddagen. Vi fikk også sett to filmer til langt på natt: The Autopsy of Jane Doe og Downsizing. The Autopsy of Jane Doe var forferdelig ekkel, og jeg som ikke blir forstyrret av skrekkfilmer reagerte på denne. Ikke sett den på om du er alene!

Lørdag: Jeg skal gå tur med Cleo, forberede noen innlegg til bloggen, og så børste Cleo. Jeg er altfor dårlig på det, men jeg vet hvor mye Joakim setter pris på det når jeg gjør det. Cleo røyter en del da han er langhåret, og med jevnlig børsting blir det mindre røyting, så nå har jeg lovet meg selv å børste han minst en gang i uka. Vi får se hvordan det går. Vi skal i tillegg spise middag ute, før vi drar i bursdagen til vår kjære Magnus som fyller 30 år i dag. Vi har blitt utrolig glade i han og gleder oss til å feire han med et brak. Det blir nok en tidlig kveld på meg da jeg er litt mer sliten om dagen, men Joakim skal få lov til å holde på litt lenger enn meg. Jeg skal i tillegg handle inn og forberede til besøk på søndagen.

Søndag: Vi får besøk av et vennepar av oss til middag. Jeg skal lage lasagne og salat, og vi gleder oss til å sitte rundt bordet og bare hygge oss! Resten av søndagen har jeg ikke noe planer, så mulig jeg skal være flink kone og støvsuge og vaske leiligheten, gjerne før besøket kommer hvis jeg ikke er for lat. Joakim pleier å ta underetasjen hvis jeg overetasjen. Vi skal også brette alle klærne vi har fått vasket. Nå ligger det ikke en eneste sokk igjen i skittentøyskurven, så det er nok av klær på tørkestativene som må brettes!

 

Vi har forresten også ferie i hele neste uke, og Joakim skal bruke uken på å planlegge barnerommet og se hva han trenger av materiale. Han skal sette i gang med det etter vi har i Trondheim i bryllup (2.-4. august) så da bør han ha planen klar. Han sier at han vil jobbe med det på kveldene etter jobb, og er det jo fint å ha alt klart. Jeg gleder meg til å vise dere prosessen og hvordan det blir! Jeg vurderer å filme oppussingsprosjektet, hadde det vært gøy å se?

 

Ønsker dere en strålende helg ♡

 

signature-fonts



Instagram HER

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg