I DAG ER JEG SLITEN.

Huff, jeg har egentlig ikke lyst til å skrive dette innlegget da det ikke er likt meg å “klage” eller fortelle andre når jeg er sliten, men nå begynner jeg å kjenne det på kroppen. Følelsen jeg sitter med akkurat nå er lik den følelsen man sitter med når man har jobbet et helt år og det er like før man tar sommerferie. Jeg kjenner at jeg kunne trengt en tre ukers ferie, selv om det ikke er så lenge siden vi var borte i tre uker.

Jeg jobber jo fulltid enda og det er ingen grunn til at jeg ikke skal gjøre det, da jeg føler meg helt frisk og har ingen store plager, men på dager som denne hvor kroppen min bare er daff og sliten skulle jeg ønske at jeg var hjemme i senga eller sofaen og gjorde ingenting. I går hadde jeg en svært hektisk dag på jobb hvor jeg løp rundt som en hønemor og ikke fikk satt meg ordentlig ned, og det merker jeg i dag.

 

 

Jeg sov på sofaen i tre timer i går, før jeg ruslet ned i senga. Joakim var så snill og både lagde middag og gikk kveldstur med Cleo (som egentlig er min jobb). Vi deler på oppgavene hjemme; morgentur og kveldstur med Cleo er mine oppgaver, mens Joakim har ettermiddagsturen. Jeg våknet i tillegg veldig tidlig i morges på grunn av krampe i leggen. Heldigvis er det kun tredje gangen jeg opplever det, sist gang var i Spania i juli, så jeg krysser fingrene for at det ikke skjer igjen. Det er ekstremt vondt og føles som benet fra kneet og ned skal dette av!

Jeg kjenner jo selvfølgelig på kroppen nå at jeg trenger helg. Nå har jeg også begynt å telle ned dager til permisjon. Min siste arbeidsdag er 17. oktober, og det kan ikke komme fort nok. Om noen dager føles det sikkert annerledes, og da vil jeg være like blid og glad igjen, men akkurat nå er jeg så sliten og har mistet litt “motivasjonen”. Jeg er dog sikker på at humøret tar seg opp når jeg ser Joakim senere og han får meg til å le, som han alltid klarer ♡

Jeg synes det er greit å dele slike dager med dere også, for jeg vet at jeg som regel er veldig glad og blid, og jeg håper det er slik dere oppfatter meg også. Men jeg er samtidig bare et menneske og har mine dager jeg også ♡

Ønsker dere en riktig fin fredag!

 



Instagram HER Snapchat HER

3 kommentarer
    1. Skjønner godt at du har slike dager, og det er bare sånn det er. Du er flink som jobber og står på hver dag, så at du har dager du er ekstra sliten innimellom viser bare at du er helt normal hehe ❤❤ ønsker deg en fin dag

    2. Hei❤️Vet akkurat hvordan du har det. Jeg venter barn i november ,som deg. Jeg liker ikke å syte jeg heller ,men det må vere lov. Er mye sliten og føler meg helt tappet for energi. Ingen god følelse det . Men når man tenker på hva som er grunnen til at jeg har det sånn ,må jeg likevel smile. En liten venn i magen 💙 👶 Men det er lov å savne energien man hadde før man ble gravid . Det gjør jeg ,her jeg ligger rett ut på sofaen idag. Klemmer til deg ❤️

    3. Ingen er tjent med en utslitt gravid, ei heller deg selv. Lytt til kroppen din og det er styrke i å kjenne når nok er nok. 🙂 jovisst er ikke graviditet en sykdom, men det er faktisk en unntakstilstand. Lykke til videre 💞

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg