Ingen gullrute på oss!

God morgen ❤️

Det ble ingen gullrute på oss i går, men vi klarer oss. Vi har vunnet i kjærligheten og i livet, og har mye annet spennende som skjer i livet vårt om dagen. Med baby på vei og ny leilighet! Vi hadde en fantastisk dag i går med mye latter og moro, og jeg er så ufattelig glad jeg har fått være med på denne reisen. Tenk dere, for et år siden så hadde jeg ikke engang meldt meg på Gift ved første blikk. Jeg meldte meg på i slutten av mai i fjor, og på under ett år har jeg giftet meg med verdens fineste mann, kjøpt drømmeleiligheten, og vi skal ha baby! Og i tillegg stod jeg på fest på Gullruten i går med masse fantastiske mennesker! Hvem hadde trodd?!

Kjolen er ikke sponset, men fra Nelly: https://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/festkjoler/maya-201600/embellished-short-sleeve-maxi-dress-146524-7010/

 

 

Vi fikk så mange gratulasjoner og gode ord i går, til tross for at vi ikke vant. Tusen takk!!

 

signature-fonts



Instagram HER

 

4 kommentarer
    1. Dere har fått oppleve noe stort.
      Men som du selv sier du har vunnet den største gullruten nemlig joakim, leilighet og bebis på vei.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg