Prosjekt barnerom

God morgen ❤️

De som kjenner meg vet at jeg ikke er såå opptatt av interiør osv. Jeg liker å ha det ryddig og rent hos meg, men sier selvfølgelig ikke nei til å bo fint også, men jeg er altså ikke så kravstor. Leiligheten vi bor i nå er nok det fineste stedet jeg har bodd på. Vi er blitt veldig glad i leiligheten allerede, selv om vi bare har bodd der i litt over en måned. Vi trives veldig godt i området og synes leiligheten er veldig fin.

Nå som det kommer en liten en i november, så har vi bestemt oss for å gjøre om gjesterommet til gjesterom og barnerom. Rommet er stort nok til å kunne deles opp, og Joakim som er så handy har lovet å gjøre ferdig dette prosjektet i sommer. Jeg ønsker meg et enkelt rom til lille baby, med lyse farger og enkle møbler og uten for mye dill dall. Vi har en ganske enkel stil i resten av leiligheten og jeg ønsker å videreføre dette til barnerommet.

 

Bildene er tatt fra Google

 

De første 6 månedene og så lenge baby trenger, skal den jo sove i samme rom som oss. Vi har god tid til å bygge om gjesterommet, men jeg ønsker å bli ferdig med det før baby kommer da jeg er sikker på at perioden etter baby melder sin ankomst vil være både krevende og stressende og vi vil rett og slett ikke ha tid til å bygge om gjesterommet.

Jeg gleder meg virkelig til å sette i gang med dette prosjektet, og til å finne ut sammen med Joakim hvordan det skal se ut og hvilke møbler vi skal kjøpe inn! Selv om Joakim skal gjøre all jobben (jeg skal hjelpe til der jeg kan), så synes jeg det er fint at vi kan bli enige sammen om innredning osv. Forholdet vårt er jo bygget på kommunikasjon og på at vi tar beslutninger sammen – det tror jeg er en veiene til et lykkelig forhold.

 

signature-fonts



Instagram HER

1 kommentar
    1. Helt enig med deg sara kommunikasjon er veien til ett lykkelig forhold .
      Uten god kommunikasjon så er ikke ett forhold lykkelig heller.

      Og som du sier oppstår det diskusjoner eller krangler så snakk snammen og finn en løsning .

      Jeg bare digger å følge dere to he he .

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg