JEG ER OFFISIELT HØYGRAVID!

God søndag!

Tenk at tiden har gått så fort og at jeg i dag er offisielt høygravid. Det er kun 40 dager igjen til termin, og nedtellingen kan på alvor starte. Jeg kjenner godt at det har blitt trangt i magen min for lille baby. Hun dytter mye mer der inne enn å sparke meg, som hun gjorde for bare et par uker siden. Det er fantastisk å kjenne så mye liv som jeg gjør, og å være betrygget på at baby har det bra.

Den siste tiden har jeg vært veldig opptatt av å forberede meg mentalt på det som kommer. Selv om det er vanskelig når jeg ikke vet hva jeg går til og hvordan det blir å få en nyfødt i hus, så har jeg brukt mer tid på å snakke med Joakim om hva vi kan forvente og hvordan livet vårt blir. Vi er begge veldig sikre på at vi kommer til å klare det og at vi kommer til å komme enda nærmere hverandre når vi får babyen vår.

Jeg er utrolig stolt av Joakim for alt han har gjort for meg og oss i det siste. Han har virkelig stått på for å få ferdig barnerommet, han har støttet meg og stilt opp for meg, og han har virkelig vist at jeg og babyen vår er viktigst for han. Det er veldig rørende å se hvilken reise han har hatt, og hvilken reise vi har hatt sammen. Det gjør det så mye enklere for meg å føle meg trygg på at babyen vår kommer til å vokse opp med en fantastisk pappa som alltid kommer til å være der for henne; noe som er viktig for meg. Jeg er veldig positiv til tiden fremover og bare gleder meg til vi skal dele denne reisen sammen!

Sykt er det å tenke på at om litt over en måned blir vi foreldre! Noe vi har drømt om så lenge! Tenk å elske noen du aldri har møtt så mye, men jeg kan fortelle deg at det går an ♡



Instagram HER – Snapchat HER

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg