“Joakim slår opp med meg på fest!”

God morgen ❤️

Jeg har lyst til å ta opp noe som jeg vet har skapt mange diskusjoner og jeg ser har blitt litt blusset opp i sosiale medier. I episode 2 av Lykkelig gift ved første blikk, som gikk på tv forrige torsdag, så snakker jeg og Joakim om en utfordring vi har hatt og som vi har klart å jobbe oss igjennom. Jeg sier: “Joakim har en tendens til å slå opp med meg på fest, og når han gjør det dagen derpå så er det ikke så greit lenger”. Det jeg sa var at Joakim har en “tendens” til å slå opp med meg på fest, jeg sa aldri at han slår med meg på hver fest! Jeg kunne sikkert formulert meg bedre. Dette har ikke skjedd hver gang vi har vært på fest slik mange tror, og jeg føler meg trygg på at det ikke kommer til å skje igjen. Vi har jobbet mye med dette temaet og det har gjort oss sterkere og mye mer trygge på hverandre. Alle par møter noen utfordringer på veien, og vi har hatt vår dose som vi har klart å jobbe oss igjennom. Det er jeg faktisk veldig stolt over!

Joakim og jeg har hatt noen perioder hvor vi har vært usikre på hverandre, som er naturlig i den prosessen vi har vært igjennom. Alle vi mennesker takler usikkerhet forskjellig, og Joakim taklet sin usikkerhet med å støte meg unna for å beskytte både meg og seg selv. Det er veldig lett at ting blir misforstått på tv, og de eneste som vet hva som foregår utenfor skjermen er meg og Joakim.

Vi hadde også en samtale med Catrin Sagen i etterkant hvor vi snakket litt om dette med å “teste hverandre” og hvordan det påvirker oss og hvordan vi reagerer på slike ting. Samtalen hos Catrin hjalp meg med å gå videre og forstå at Joakim virkelig ikke mener noe vondt med det, og at han virkelig elsker meg og vil være der for meg og vårt barn for alltid. Derfor føler jeg meg trygg på å få barn med Joakim, for jeg vet at han kommer til å stille opp uansett.

 

 

Joakim, jeg elsker deg ❤️

 

signature-fonts



Instagram HER

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg