Leiligheten vår

God kveld ❤️

Jeg har lyst til å vise dere leiligheten vi har kjøpt, så her kommer et stort bildedryss! Leiligheten går over to plan: første etasje og kjelleretasje. I første etasje har vi toalett, gjesterom, kjøkken og stue. I kjelleretasjen har vi tv-stue, bod, bad og soverom.

 

Gjesterom / roterom / fremtidig barnerom
Gjesterom / roterom / fremtidig barnerom
Gjesterom / roterom / fremtidig barnerom

 

Følg meg gjerne på instagram sara.ij for hyppigere oppdateringer ♡

 

signature-fonts



Instagram HER

9 kommentarer
    1. Hei 🙂 synes det er så hyggelig og følge dere to videre med «lykkelig gift»-serien på dplay. Men hvorfor har det ikke kommet fler episoder de siste ukene? 🙁

      1. Hei Kine 🙂 Så hyggelig å høre! Vi har bare laget de 3 episodene som har blitt vist på TV, men skal ikke se bort ifra at det blir flere etterhvert 🙂

    2. Kjempefint! Husker jeg kikka på denne leiligheten på finn i fjor. Ble ikke kjøp for oss, siden vi venter på et nybygg! (Heldigvis for dere :D). Men jeg elsker grønnfargen på kjøkkenet og ble inspirert til å male med noe lignende i stua vår. Peiling på hva den heter? Vi gikk for pale green, flott farge!

      1. Tusen takk 🙂 Vi er super fornøyde! Vi kikket på den selv i oktober, men ble da enige om at det var for tidlig å kjøpe. Så kom den ut igjen i januar og da måtte vi se på den! Jeg aner ikke hva fargen heter, men vi skal få en liste over alle fargene i huset, da skal jeg si ifra 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg