LILLE BABY ELLA

God onsdag ❤️

I går var vi som dere kanskje vet på 3-D ultralyd. Det var en helt vanvittig opplevelse, og baby Ella er frisk og rask og alt ser fint ut der inne. Hun veier nå 1101 gram og er forventet å veie 3600 gram ved termin. Jeg ble helt rørt av å se på henne røre på seg der inne og vise seg frem for mammaen og pappaen sin. Det er helt utrolig at dagens teknologi kan vise så mye! Teknologien forundrer meg virkelig. Det at du kan få en titt inni magen for å se babyen din, er helt sykt.

 

 

Jeg er i dag 28+1 uker gravid, og vi bestemte oss allerede for en stund siden at vi skulle ta 3-D ultralyd. Jeg synes det er altfor lang tid å vente mellom ordinær ultralyd og fødsel. Men nå er jeg fornøyd, og nå skal jeg vente spent til baby kommer i november! Jeg tenkte at det ville være morsomt å dele vår erfaring med dere!

Timen startet med vanlig 2-D ultralyd. Legen tok alle nødvendige mål, og sjekket at alt stod bra til med lille. Vi fikk også høre hjertelyd, og alt hørtes helt normalt ut. Så byttet han til 3-D, og jeg må si, detaljene på den er helt sinnsykt! Legen kunne til og med se at baby Ella har fått hår! Og vi fikk også bekreftet at det var en liten prinsesse i magen min ☺️

 

Jeg har fått noen tilbakemeldinger på at persnr mitt står på bildet, og det gjør det ikke ☺️ Tallene oppe til venstre er datoen vi var på ultralyd 13.08.2019 og de fem andre tallene aner jeg ikke hva er! 

 

Vi fikk med oss masse bilder, både i print og på minnepenn, samt en del videoer av lille som beveget seg rundt der. Hun lå i går med hodet ned, noe som forklarer tissetrangen jeg har hatt de siste dagene.

Det var en fantastisk opplevelse, men jeg tror likevel ikke vi kommer til å gjøre det på en eventuell baby nr 2. Nå har vi opplevd det! Alt skal oppleves minst en gang ☺️

 

 

signature-fonts



Instagram HER

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg