Lopper i blodet

Altsåååå, hvem skulle trodd at jeg skulle skrive dette innlegget? Jeg er jo kjent for å ville ligge ved bassenget eller på stranda og ville bli brunest mulig og hvile mest mulig. Men neida, det ser ut som fokuset mitt har skiftet helt. Nå vil jeg omtrent bare ligge i skyggen og jeg har lopper i blodet allerede. Jeg blir rastløs om jeg kun sitter stille og ikke får beveget meg.

Vi lå ved bassenget i hele i går, og jeg elsker å bade så jeg badet masse (støl i dag så det sier jo litt om formen min, haha), og så dro vi og spiste middag. De har et svært kjøpesenter her som heter La Zenia Boulevard, og der er det masse restauranter og haugevis av butikker. Vi spiste på en italiensk restaurant der de kommer med småretter hele tiden. Jeg må innrømme at det var skikkelig skuffende. Maten var ikke noe god og servicen var dårlig, så vi skal ikke dit igjen!

Jeg har bedt Joakim kjøre meg til kjøpesenteret en dag så jeg kan gå rundt der alene og shoppe litt. Jeg tenkte jeg skulle kjøpe med meg litt barneklær hjem, og se om jeg finner noe til meg selv.

 

 

Det har forresten gått veldig fint hittil med å tilbringe tid med familien til lillebroren til Joakim. Både broren og kona hans er veldig gode mot meg, og barna er veldig søte! I dag har vi lovet barna at vi skal ta dem med til dyrehagen Rio Safari. Den har ikke så veldig mange dyr, men den har aper, fugler, tigre og giraffer. Og så er det visst en liten vannpark der. Jeg elsker jo dyr så jeg gleder meg skikkelig, og så blir det deilig å faktisk gjøre noe. Frem til da skal vi ligge ved bassenget. Joakim er allerede solbrent mens jeg har vært skikkelig flink og både smurt meg inn og ligget i skyggen. Jeg vil jo ikke at baby Ella skal koke inni magen min heller!

Jeg har laget meg kaffe, og Joakim ligger i sengen ved siden av meg og sover (sjokk). Jeg skal snart opp og stå og ta på meg bikinien og legge meg ute.

Håper dere får en strålende lørdag ♡

 

signature-fonts



Instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg