Lørdagen vår i bilder!!

God søndag fine folk ❤️

Vi hadde en kjempe fin dag i går. Vi måtte endre litt på planene da Joakim måtte bruke litt tid på kaken han bakte. Så vi startet dagen med jakt på håndmikser, og så satte han i gang med å bake.

 

Jeg kjøpte litt friske blomster til storbesøket i dag.

Joakim og Cleo koste seg som vanlig ♡

Jeg, på min side, måtte knaske love hearts da jeg har forferdelig mye sure oppstøt. Love hearts hjelper!

Joakim bakte. Nå står kaken i kjøleskapet og venter på å bli pyntet.

Vi dro i 40-årslag med nydelig dekket bord.

Her fikk vi både grillmat og sjømat!

Og en nydelig kake! Den smakte helt fantastisk! FYI – ikke kjøp de tallene fra Nille, de er helt umulig å få fyr på.

 

Nå skal jeg straks sette i gang med å støvsuge og vaske, før mamma og svigermor kommer om noen timer. Gleder meg!

Hvordan var lørdagen din?

 

signature-fonts



Instagram HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg