Noe stort skjer denne helgen!!

God fredag ❤️

I dag startet jeg dagen med hjemmekontor, og så et besøk på helsestasjonen. Jeg hadde time hos jordmor for kontroll. Vi fikk høre hjertelyd og alt stod fint til. Eller, det viser seg at jeg har jernmangel, men det var ikke så overraskende. Jeg har vært ekstremt trøtt i det siste så det er nok derfor. Jeg har i hvert fall kjøpt meg jerntabletter nå og håper på bedring!

Denne helgen er faktisk ganske innholdsrik. I kveld skal vi slappe av på sofaen, kanskje vi tar en piknik i parken hvis været holder seg. I morgen skal vi spise lunsj ute på Løkka (om du har tips til en god restaurant, tips gjerne i kommentarfeltet). Vi pleier innimellom å gå ut og spise og bare nyte hverandres selskap.

Lørdag kveld skal vi i 40-årslag til en kompis av Joakim. Jeg har aldri møtt han før men tror det blir veldig gøy!

 

 

Søndag blir en stoooor dag for oss! Mamma og svigermor kommer på besøk. De har aldri møtt hverandre før så det er på tide, synes jeg. Jeg er spent på hvordan det kommer til å gå, men jeg er sikker på at de kommer til å komme veldig godt overens! Svigermor er en flott dame som er lett å like, så det blir hyggelig. Jeg skal lage lasagne og Joakim skal lage ostekake. Nam! Jeg gleder meg i hvert fall veldig til besøk av både mamma og svigermor.

Skal du noe gøy i helgen?

 

signature-fonts



Instagram HER

2 kommentarer
    1. Her hadde jeg store planer om å kose meg ute på eneste varme dag på Vestlandet, men ble slått ut av kraftig omgangssyke. Skikkelig blæh. Håper deres helg blir bra. Blogg gjerne om koss det gikk

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg