PSYOKOLOGTIME OG SKYTING

God fredag, fine dere!

Jeg var jo som sagt på fødeavdelingen i forgårs, og så dro jeg til legen i går. Han sykmeldte meg 50%, så jeg kunne hvile litt ekstra og ta vare på kroppen min og babyen i magen. Det er ikke noe godt for meg å bli sykmeldt, da jeg føler at jeg svikter jobben litt, men på en annen side så må jeg lære meg å slappe av og faktisk bare tenke på meg selv. Fremover skal jeg derfor jobbe kortere dager og være hjemme på fredager, så jeg får nok tid til å sove og bare ta livet med ro. Om 6 uker går jeg uansett ut i permisjon og kan gjøre meg klar til baby kommer.

Joakim og jeg har vært hos psykologen i dag for siste gang før baby kommer! Det var litt vemodig, men samtidig deilig å kjenne på at vi har en så fin dynamikk mellom oss og at kommunikasjonen har blitt så bra at vi kan være så trygge på hverandre og vite at vi takler utfordringer sammen. For ett år siden hadde vi ikke engang møtt hverandre, og nå sitter vi her og ikke kunne tenkt oss å leve uten hverandre. De siste månedene har vi virkelig jobbet hardt, og det har lønnet seg. Jeg tror ikke vi noen gang kommer til å gå tilbake til eksplosjonene og kranglene vi hadde for en stund siden. Nå har vi blitt så mye flinkere på å snakke sammen og ta ting etterhvert som de dukker opp, og ikke spare opp ting og klikke på hverandre.

 

 

Denne helgen skal vi faktisk gjøre noe helt nytt og som jeg aldri har gjort før. I dag skal jeg ha en rolig kveld hos en venninne med pizza, men i morgen skal Joakim og jeg gjøre noe veldig veldig gøy. I bryllupsgave fikk vi gavekort på Youwish, og denne skal nå brukes på skyedate!! Vi har bestilt oss skytetime på Oslo skytesenter. Det blir en spennende og samtidig skummel opplevelse, men jeg tror det blir veldig gøy. Jeg har aldri skutt før, men tror og håper at jeg kommer til klare meg fint. Jeg lurer på hva de på skytesenteret tenker når det kommer inn en dame med så stor mage inn der, haha!

Resten av helgen skal jeg bare spise god mat og slappe av, og bare ta vare på meg selv og min lille familie.

 

 



Instagram HER Snapchat HER

2 kommentarer
    1. Så flott at du er sykemeldt! Det er ikke et nederlag, heller enn seier som viser at du lytter til kroppen og viser at du kan prioritere det som er viktig – det kommer nok av prioriteringer framover hvor baby blir den viktigste 💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg