Så kjedelige er vi egentlig..

God onsdag ❤️

Har dere en fin uke så langt?

Joakim og jeg har det veldig fint om dagen. Vi koser oss virkelig i hverandres selskap. Joakim har vært bortreist i noen dager, så det er godt å ha han hjemme og bare gjøre hverdagslige ting sammen igjen, som feks å spise middag sammen.

Vi har blitt gode på å gi omsorg til hverandre i hverdagen. For oss er det viktig med de små tingene man gjøre for hverandre, som å ta klesvasken eller å tømme ut av oppvaskmaskinen. Hverdagene våre er hektiske, men vi finner alltid tid til hverandre. I dag for eksempel droppet Joakim trening fordi han ville være sammen med meg, etter mange dager fra hverandre. Det er sånt jeg setter pris på. Men hva gjør vi når vi er sammen?

♡ Prater sammen, om alt og ingenting

♡ Sitter i sofaen sammen og ser på TV/film

♡ Drar på ferie sammen

♡ Går tur med Cleo sammen

♡ Spiser middag sammen hver dag

 

 

Vi er rett og slett bare sammen oss to og koser oss med hverandre. Joakim har vært en klippe de siste månedene og masserer føttene mine nesten hver eneste dag, noe jeg synes er så godt! Han er så god med meg og jeg føler meg så heldig.

Vi er altså ganske kjedelige, men vi trives med det!

Hva gjør du og din kjære for å pleie forholdet deres?

 

signature-fonts



Instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg