Serietips på en regnfull søndag kveld

God kveld ❤️

Denne helgen har jeg vært alene hjemme da Joakim er på guttetur i Tyskland for å se håndball. Jeg har derfor sett mye mer på serier og filmer enn jeg ville gjort ellers. Jeg har også vært på besøk hos mamma, men nå har jeg benkret meg på sofaen med en serie som jeg gjerne vil tipse dere om.

Sannsynligvis har noen av dere allerede sett den. Jeg har sett sesong 1 og 2, og nå er jeg i gang med sesong 3. Serien heter the Bold Type. Den finner du på NRK nett-tv.

Serien handler om tre venninner – Jane, Kat og Sutton som alle jobber for kvinnemagasinet Scarlet. Showet viser et innsyn i deres liv i New York der de alle prøver å finne sin identitet, samtidig som de forelsker seg og får hjertet sitt knust. Det er en utrolig fin serie som viser både oppturer og nedturer i et kvinnes liv. Det er lett å kjenne seg igjen i mye av problematikken de tar opp. I tillegg til at den er filmet i New York, som er min absolutt favorittby, og det er vel en god nok grunn for å se på en serie?

Nå skal jeg fortsette å se på den før jeg går tur med Cleo litt senere. I morgen er det mandag og tilbake til hverdagen. Jeg gleder meg masse til å få Joakim hjem i morgen kveld.

Håper du får en fin søndagskveld ♡

 

signature-fonts



Instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg