SPØRSMÅL OG SVAR

God morgen❤️

Jeg har fått en del spørsmål som jeg har besvart under. Skulle du lure på noe mer er det bare å skrive til meg!

 

Har du mange søsken?

Jeg har fire brødre og en søster. Alle er eldre.

Har du ett godt forhold til foreldrene dine?

Jeg har et veldig godt forhold til mamma, men dessverre ikke et så godt forhold til pappa.

Hva gleder du/dere mest til ved å bli foreldre?

Jeg gleder meg veldig mye til å først og fremst møte babyen vår! Og så gleder jeg meg til kosestunder, og til å lære bort det jeg kan om livet og oppfostre barnet vårt.

Ønsker dere dere flere barn?

Ja, vi ønsker et barn til. Men vi må selvfølgelig vente og se hvordan det går med en unge først.

Hva er det beste ved Joakim og hva liker han best ved deg?

Joakim er veldig hardtarbeidende og han gir aldri opp! Han klager aldri og stiller opp for alle. Jeg tror det Joakim liker ved meg er at jeg er sta og jeg står opp for det jeg mener er riktig, jeg bryr meg ikke så mye om hva andre sier om meg.

Hva om babyen ikke “passer” navnet Ella, har dere et reserve navn?

Da har vi et problem! Hehe, neida. Men om hun ikke “passer” navnet Ella, så får vi det litt som det kommer og finne et navn som passer når hun kommer.

Hva er dine beste tips for å være miljøvennlig?

Jeg er ikke den flinkeste og mest miljøvennlige personen, men jeg prøver så godt jeg kan. Jeg kildesorterer absolutt alt, og prøver å kaste så lite mat som mulig.

Har du noen formeninger om hvordan forholdet kommer til å bli når lille Ella kommer til?

Jeg tror forholdet til meg og Joakim kommer til å bli enda sterkere når lille Ella kommer. Vi er et veldig bra team og vi samarbeider godt, så jeg tror vi kommer til å jobbe sammen og fordele oppgaver jevnt. Jeg sier ikke at det ikke vil bli tøft, men vi er begge personer som tar i et tak når det trengs og setter oss aldri ned på sofaen og slapper av når det er noe som må gjøres. Jeg tror jeg kan stole på at Joakim kommer til å stille opp når vi får baby. Han kommer til å lage middag, han kommer til å vaske, og jeg tror han kommer til å ta sin del av bleieskift etc. Han bidrar allerede veldig mye i hjemmet og jeg tror ikke det vil endre seg.

Hvor lenge er det til baby kommer?

Baby kommer om 80 dager! Jeg er i dag i uke 30 (29+0).

Har dere sett episoden hvor dere gifter dere sammen? Elsker den!

Ja, vi har sett den et par ganger. Jeg husker veldig lite av det som skjedde under selve vielsen, så det var utrolig gøy å se det på film og å se reaksjonen til Joakim da jeg kom inn.

Har dere et godt forhold til hverandres familier/søsken?

Jeg har et veldig godt forhold til familien til Joakim. De har tatt meg så godt imot, og jeg føler meg heldig. Joakim har et like godt forhold til familien min som jeg har selv.

Topp 5 jentenavn og topp 5 guttenavn?

Jentenavn: Ella, Emily/Emilie, Lykke, Nora og Matilde. Guttenavn: Elias, Elliot, Phillip, Lucas og Daniel.

Hvor mye kostet leiligheten deres?

Den kostet 6 mill.

Hvor har dere kjøpt den blå veloursofaen fra?

Den har vi kjøpt på Home & Cottage. Den heter Austin.

 

 

Er det på grunn av endometriose du var innlagt under innspillingen av Gift ved først blikk?

Ja. Da jeg var innlagt under innspillingen fant ikke legene ut hva det var, men det viste seg i ettertid at det var endometriose som gjorde at jeg fikk så vondt.

Har du slitt noe med kvalme i svangerskapet? Har du evt tips til en som sliter veldig?

Jeg føler meg veldig heldig som ikke har slitt med noe kvalme i svangerskapet, men jeg har slitt mye med kvalme før og blir lett kvalm. Jeg anbefaler salt potetgull og sjokolademelk.

Kan du lage videoblogger? Av barnerom, spørsmålene osv.

Jeg skal prøve så godt jeg kan. Jeg filmer en del nå av oppussingen av barnerommet, og kan filme sluttresultatet og lage en video av det.

Hvordan er formen din?

Formen min er ganske fin. Jeg har litt vondt i ryggen til tider og så sliter jeg mye med sure oppstøt, men ellers veldig fin i formen.

Hvor lang tid tok det fra dere prøvde til dere ble gravide?

Jeg opererte den 18. januar og fikk påvist endometriose, og legen fjernet det han kunne av endovev. Han fikk ikke fjernet så mye da han var redd for å skade organene mine. Så da sa han at jeg kunne begynne på minipillen som medisin, eller at jeg kunne la vær hvis vi ville bli gravide innen et år. Så da lot jeg være, og vips, så ble jeg gravid etter tre uker. Jeg angrer ikke på det i det hele tatt.

Har du og Joakim noen like interesser?

Ja, vi liker begge å reise, vi liker begge å holde oss aktive, og vi er begge veldig glade i å være sosiale.

Blir det mer “reality tv” med dere?

Jeg vet ikke, men jeg håper jo det! Jeg deler selvsagt hvis det blir det.

Farger du håret?

Nei, jeg har ikke farget håret på nærmere 15 år. Jeg tør rett og slett ikke.

 

signature-fonts



Instagram HER Snapchat HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg