SPØRSMÅL OG SVAR, DEL 1

Så hyggelig at så mange av dere er nysgjerrige på oss og graviditeten! Her kommer del 1!

 

Hvilke reaksjoner har dere fått på graviditeten så langt?

Vi fikk en del reaksjoner fra ukjente folk på diverse forumer da vi annonserte at vi ventet barn. Mange mente at vi ikke var klare, og at vi aldri kommer til å fungere sammen, og at det å skaffe et barn til verden da var det mest idiotiske vi kunne gjøre. Nå har det heldigvis roet seg, og vi har nå kun fått hyggelige reaksjoner på graviditeten. Jeg tror de aller fleste har begynt å forstå at vi faktisk fungerer godt sammen i hverdagen og at vi kommer til å bli gode foreldre.

Hva gleder du deg mest til ved å bli mamma?

Jeg gleder meg til å se babyen vi har skapt! Og til kosestunder, og til å gjøre ting sammen.

Hva gleder du deg mest til når Ella kommer ut? Btw, elsker deg!

Tusen takk, så hyggelig sagt! Jeg gleder meg aller mest til å se hvordan hun ser ut og til å ta med henne hjem.

Hvordan kom dere på navnet Ella?

Det er egentlig veldig enkelt. Jeg har alltid tenkt at hvis jeg får en datter så skal hun hete Emma. Men eksen til Joakim heter det så da måtte vi finne et annet navn, og da ble det Ella. Vi synes begge at Ella er et enkelt og fint navn, som kan brukes overalt i verden.

Kommer du til å legge ut bilder av datteren din når hun kommer?

Jeg kommer nok til å være like stolt av datteren vår som alle andre er av barnet sitt, og kommer til å legge ut noen bilder av henne. Utover det har jeg ikke tenkt så mye, og vil gjerne føde før jeg gjør meg noen større tanker om det.

Hvis du fikk gifte deg igjen med Joakim, er det noe du ville endret på fra bryllupet på tv?

Jeg hadde invitert flere! Det var dessverre ikke mulig å invitere så mange av diverse årsaker. Hadde jeg kunnet gjøre det om igjen hadde jeg invitert alle vennene mine og lagd en stor fest.

Ikke spørre, men bare si at du skinner!

Ååh tusen hjertelig takk! Jeg føler meg veldig fin som gravid, og synes det er så hyggelig når andre synes jeg skinner.

Gruer du deg til fødselen?

Nei, det gjør jeg ikke. Jeg vet at det kommer til å gjøre vondt, men jeg må huske å puste og fortelle meg selv at det er verdt det til slutt. Jeg er sikker på og stoler på at kroppen min klarer det.

Stemmer du det samme nå som før, eller skifter baby tankegangen i forhold til politisk valg?

Jeg har aldri vært politisk interessert og skammer meg litt over at jeg kan så lite som jeg gjør i forhold til politikk. Jeg kunne dessverre ikke stemme ved dette valget da jeg har byttet etternavn og ikke har fått bestilt meg ID med riktig navn.

Hva er dine største drømmer?

Min aller største drøm akkurat nå er å føde en frisk unge. Den andre store drømmen jeg har er å skrive en bok om min livshistorie og mine valg.

Hva er ditt beste minne med Joakim?

Mitt beste minne med Joakim er litt klisjéaktig, men det var da jeg var innlagt på sykehuset i fjor under innspillingen av Gift ved første blikk, og Joakim var hos meg dag og natt. En kveld på sykehuset la han seg ned i sykehussengen ved siden av meg og bare holdt rundt meg, til tross for dårlig plass og at han omtrent datt ut av sengen.

Hva er ditt favorittplagg for tiden?

Det må være denne nye kjolen fra Cubus! Den er så deilig, varm og myk.

Hva blir Ella? Halvt finsk og noe mer? Hvordan blir hennes gener? Hvor er slekten fra?

Ella blir halvt finsk, kvart norsk og kvart palestinsk. Min mor er finsk og Joakims pappa var finsk, så da blir hun halvt finsk. Joakims mor er norsk og min far er palestinsk, så da blir hun kvart og kvart.

Kan du ha en house tour hvor du viser hele huset deres?

Det skal jeg prøve å få til!

Hvorfor kaller du deg Kjendisfrue?

Det startet med at Joakim og jeg ble intervjuet under en episode av Lykkelig gift ved første blikk, hvor vi ble spurt om vi følte oss som kjendiser. Joakim spøkte med det og sa: “ja, av og til”, mens jeg bastant svarte “nei, det gjør jeg ikke”. Så var det en tv-titter som skrev en melding til meg og sa at jeg burde starte en blogg som heter kjendisfrue. Så det hele var en spøk, men det er jo et litt fengende navn som jeg synes er morsomt å bruke! Jeg er jo absolutt ikke en “kjendisfrue” i den betydning, men jeg bruker det litt ironisk da jeg er stikk motsatt av en “kjendisfrue”, både i personlighet og væremåte.

 

Resten av spørsmålene kommer senere i dag ♡



Instagram HER Snapchat HER

3 kommentarer
    1. Ble du avvist da du skulle stemme? Jeg har nytt etternavn ifht ID. Stemmesedlene hadde mitt nye, mens bankkortet jeg brukte som ID hadde mitt gamle. Fikk stemt jeg. Personnr er det samme.

      1. Jeg stemte også med nytt etternavn sammenlignet med ID. Men jeg har det gamle etternavnet mitt som en del av det nye da, vet ikke om det har noe å si.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg