UKENS MATPLAN- OG HANDEL

Da var mandagen her igjen og det betyr storhandel! Denne uken har vi litt variert mat på menyen. Selvfølgelig har vi både pasta og pizza, men også litt andre ting!

 

Mandag:

Pasta bolognese

Tirsdag:

Pannestekt laks med brokkoli, poteter og soppsaus

Onsdag:

Kyllingsalat

Torsdag:

Currywok med grønnsaker og strimlet kjøtt

Fredag:

Hamburger med pommes frites og salat

Lørdag:

Spiser ute

Søndag:

Hjemmelaget pizza

 

Totalt kom handelen på 1008,-. Jeg har registrert kortet på Rema1000 Æ appen og får derfor 10% på frukt og grønt, og 20% på kyllingfilet. Vi kjøper alle ting som dopapir, kjøkkenpapir, oppvaskmiddel, vaskemiddel etc. enten på Rusta eller Europris. Vi pleier å handle det en gang hver måned eller annenhver måned og hamstre inn.

 

 

signature-fonts



Instagram HER

 

6 kommentarer
      1. Vi er ikke så flinke hver uke altså 😂😅 men prøver så godt vi kan å holde på rutiner så slipper vi å lure på hver dag hva vi skal spise til middag. Og sparer en del penger samtidig!

    1. Ukes handel er så lurt å en sparer masse.
      Vi handler lambi på tilbud når dem har det på obs en sekk varer ca 6 mnd.
      Vi setter opp middag for 1 mnd av gangen å det er så utrolig deilig..

      Jeg så du hadde handlet inn kokos melk hva bruker du den i. Jeg prøvde å lage den med noe men jeg syntes den hadde så utrolig mye kokos smak. (vi bruker endel kokos melk i bhg på jobb. Men den smaker ikke like mye kokos)

      1. Ja det er lurt med dopapiret! Kokosmelk bruker jeg sammen med currypaste i currywok. Kan legge ut oppskriften når jeg lager den 🙂 utrolig godt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg