UKENS MATPLAN- OG HANDEL

Da var det mandag igjen!

Vi har vært og storhandlet for uken. Denne gangen fikk jeg med meg Joakim i butikken og fikk hjelp til å bære. Forrige gang var jeg litt sta og skulle absolutt gjøre det alene, siden Joakim var opptatt. Men aldri igjen, sa jeg på vei hjem fra butikken sist mandag. Jeg er fortsatt sterk i ryggen, men merker det mye fortere enn før hvis jeg bærer for tungt.

Uansett, denne uken består av en variert og god meny!

Mandag:

Kjøttkaker med fløtesaus, poteter og brokkoli

Tirsdag:

Pasta Carbonara

Onsdag:

Jeg skal møte en venninne og spise middag med henne, så Joakim får klare seg selv med kebab eller noe

Torsdag:

Pannestekt laks med poteter, soppsaus og gulrøtter

Fredag:

Taco

Lørdag:

Kyllingfilet surret i bacon med ris, fløtesaus og blomkål

Søndag:

Takeout

 

Handelen kom på totalt 975,-.

signature-fonts



Instagram HER Snapchat HER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg