Ukens spørsmål

God mandag ❤️

For første gang så har jeg ikke blåmandag. Det føles greit å gå i gang med en ny uke, for da er vi enda nærmere ferie i neste uke. Jeg gleder meg sånn til å reise bort og bare slappe av med Joakim!

 

Ukens spørsmål kommer her:

Hvilken farge tenker du på barnerommet?

Jeg har lyst på lyse farger på soverommet. Min første tanke er lyseblått eller grått; altså nøytrale farger som funker både for gutt og jente.

Hvordan kom dere frem til navnet Ella?

Det er egentlig en ganske morsom historie. Jeg har alltid tenkt at hvis jeg får en jente så skal hun hete Emma, for jeg synes det er veldig fint. Men, eks-kjæresten til min kjære heter det så da kan vi ikke bruke det navnet. Så da foreslo Joakim navnet Ella, og det synes jeg var så fint! Det klinger liksom så fint med etternavnene våre, så da ble det et enkelt valg.

Hvor mange barn ønsker du?

Jeg ønsker meg to barn.

Føler du at graviditeten kom litt brått på? Kunne du tenkt deg å bare være dere en stund til?

Jeg føler definitivt at graviditeten kom brått på. Det var ikke planlagt at det skulle skje så tidlig, men vi ønsket det begge to og gleder oss til å bli foreldre. Uansett vil jeg si at selv om det føltes som om det kom litt for tidlig, så føles det som om vi har vært sammen i mange år og vi er veldig trygge på hverandre, så jeg tror absolutt ikke det å få et barn i hus vil gå utover forholdet vårt.

 

 

Hvor og hva jobber du med?

Jeg jobber i en liten bedrift som heter Leith, som spesialiserer seg innenfor lederutvikling. Jeg jobber som prosjektleder og mitt hovedansvar er utvikling og implementering av lederutviklingsprogram.

Kan noen av dere snakke/forstå finsk?

Nei, og det er veldig synd! Men jeg kan arabisk!

Leser du bøker? Har du noen å anbefale?

Jeg er veldig glad i biografier. Jeg synes Gunnhild Stordalen sin var veldig inspirerende.

Liker du neglelakk? Jeg har på neglelakk hver dag. Har du det? Har du hatt falske negler før?

Jeg elsker neglelakk, men er dessverre alt for dårlig til å bruke det. Må bli flinkere! Jeg har hatt falske negler før, men kommer ikke til å ha det igjen da det skader neglene veldig.

Har du et skjult talent?

Haha, jeg skulle ønske jeg hadde det…

Hva er din favorittblomst?

Roser er mine favorittblomster!

Har du hatt regulering?

Ja, da jeg gikk på videregående.

Hva er din favoritt film?

Titanic, uten tvil! Jeg ELSKER den filmen!

Hva er din favoritt TV-serie?

Jeg har ingen favoritt TV-serie, men akkurat nå ser jeg på Designated Survivor på Netflix. Jeg er helt hekta!

Hvordan er formen?

Formen er veldig fin, tusen takk som spør!

Hvor ville du bodd hvis du måtte i et annet land?

Da ville jeg nok bodd i USA. Jeg har bodd i USA i flere år tidligere, og jeg elsker tilgjengeligheten til ting der. Du kan få hva du vil ved et enkelt klikk, og folk er som regel veldig hyggelige og åpne.

Hvor mange uker er du på vei?

I dag er jeg i uke 21 (20+6).

Hvordan føler du deg?

Jeg har følt meg litt ensom og alene i graviditeten de siste ukene. Et eget innlegg kommer om det. Den fysiske formen har vært/er veldig fin.

 

Lurer du på noe, er det bare å legge igjen en kommentar!

 

signature-fonts



Instagram HER

2 kommentarer
    1. Hei. morsomt å følge bloggen din:)
      Lurer på hvor dere har tenkt dere på ferie i sommer? Er gravid selv og tenkt litt på dette med ferie og hvor det er greit å dra.
      Ønsker deg en super dag:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg