Vi avslører kjønnet!! Jeg skal bli mamma til en …

God lørdag ❤️

I går var den store dagen. Dagen vi hadde gledet oss til i mange uker. Vi skulle endelig få se baby og se at den er frisk og rask! Og jammen var det en liten aktiv og frisk baby inni der! Det var en helt fantastisk følelse og jeg felte noen tårer.

Vi fikk endelig også vite hva som gjemmer seg i magen min! Og vi skal bli foreldre til en PRINSESSE!! Vi er så lykkelige og jeg kan ikke vente med å møte henne!! Det er dumt å si at jeg ønsket meg en jente, men jeg gjorde faktisk det og jeg er så glad for at det er en jente!

 

 

Vi er utrolig glade for at hun er frisk og veldig aktiv. Jeg har en foranliggende morkake, som betyr at jeg ikke kommer til å kjenne liv og spark på enda noen uker, og da er det ekstra godt å vite at hun har det bra.

 

 

Termindatoen var ganske nøyaktig satt fra første kontroll, den ble flyttet fra 7. november til 8. november. I dag er det da akkurat 5 måneder til vi får møte henne (hvis hun kommer på termindatoen).

 

 

Cleo har begynt å skjønne at det er noe på gang, og gleder seg veldig til lillesøster kommer hjem. Det gjør vi også!!!

 

Ønsker deg en riktig fin lørdag ♡

 

signature-fonts



Instagram HER

17 kommentarer
    1. Jeg skrev også at mit barn var frisk etter ultralyden, for de så ingenting! Men når h*n ble født viste det seg at h*n hadde en alvorlig hjertefeil..
      lykke til med svangerskapet og fødsel. Håper for all del ders prinsesse er frisk, ikke noe vondt ment med denne kommentaren.

      1. Utrolig trist å høre at ditt barn ikke var friskt. Vi krysser fingrene for at lille jenta vår har det bra ♡

    2. Åååh herregud gratulerer så mye med den kommende lille prinsessa 😍 er så utrolig koselig å få lov til å følge dere på veien ❤

    3. Åååå så utrolig gøy. 😍 Gratulerer så masse. Følger med dere hvær dag. Dere er så jo så søte. 😍😍😍😍

    4. Gratulerer så mye til dere, stas med en liten jente😍 har fulgt med på tv-serien, dere er utrolig søte sammen💞 Ønsker dere alt godt for fremtiden!

    5. Ååh Sara!! Så utrolig hyggelig at dere skal bli foreldre til en prinsesse. Du kommer til å bli verdens snilleste og mest omtenksomme mor. Så glad på dine vegne!! Stor klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg