Vugger når jeg står og sier unnskyld for alt

Først vil jeg starte med å si tusen tusen takk for all støtte og gode ord i forhold til innlegget jeg delte i går! Dere er virkelig gull verdt og dere er grunnen til at jeg tør å være så personlig og dele vanskelige ting ❤️

I dag har jeg lyst til å snakke om noe vi alle kan være skyldig i, nemlig dårlige vaner. Vi har alle noen dårlige vaner. Noen er man klar over selv, og noen legger andre merke til. Det som er så fint er at vi alle er forskjellige og at ikke har de samme dårlige vanene 😅

Jeg er på ingen måte perfekt, og jeg har altså noen dårlige vaner selv. Den største er at jeg alltid ville legge til noe i en samtale. Ofte føler andre at jeg avbryter dem eller at jeg ikke lytter til dem. Jeg ønsker jo ikke å gjøre det, jeg bare blir så engasjert, og klarer ikke holde meg selv. Å snakke høylytt og fort under diskusjoner går under samme kategori.

 

 

Andre dårlige vaner jeg har, men som jeg ikke er såååå stolt over:

💩 Jeg klarer ikke å stå stille! Uansett hvor hardt jeg prøver så vugger jeg fra side til side når jeg står! Spesielt ille er det hvis jeg skal holde en presentasjon eller liknende, og jeg vugger. Det er veldig distraherende. Jeg prøver å stoppe meg selv, og har blitt bedre på det, men jeg må innse at jeg aldri kommer til å klare å slutte helt med det.

💩 Jeg irriterer meg over folk som setter seg ved siden av trikken/bussen når alle andre seter er ledige. Alle har selvfølgelig rett til å sitte hvor de vil, men hvorfor? La meg være i fred!

💩 Jeg er elendig på å se folk i øynene. Til og med Joakim! Når jeg snakker med noen så ser jeg på de alle andre steder enn i øynene. Ofte tar jeg meg selv i å se på leppene til folk når de snakker, og så blir jeg stresset av at de skal se det, og jeg blir så klein.

💩 En annen dårlig vane jeg har er at jeg beklager meg for alt! Jeg sier unnskyld i hytt og pine, til og med når det ikke er noe å unnskylde seg for!

💩 Jeg prater også uavbrutt under en filmvisning. Skal jeg og Joakim se film, så får jeg beskjed på forhånd om å være stille, men klarer det likevel ikke. Jeg får helt munndiaré hver gang vi skal se film. Oooops, sorry!

 

Har du noen vaner du prøver å venne deg av med men som du ikke klarer?

 

signature-fonts



Instagram HER

6 kommentarer
    1. Hei Sara 😉

      Dårlige vaner har vi alle..det viktigste er å være innforstått med de..
      Å helt enig med deg ang buss/trikk..er det ledige seter så leave me the hell alone 🙏
      Ønsker deg en flott dag 👍

    2. Jeg klarer heller ikke å være stille under film.. jeg vil gjerne vite på forhånd hva som skjer, så jeg spør og spør, selv om at Rune ikke har sett den før tiihii… Dårlige vaner har vi alle, sånn erre bare 😉

    3. Dine ord angående å
      avbryte andre i samtaler var som jeg skulle sagt det selv..måtte vise kjæresten det skrev om at det er akkurat slik det er for meg altså, klarer ikke å unngå
      å avbryte når jeg har noe “viktig” å tilføye mens noen andre prater 😅

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg