Vår første 17 mai!

God dag ❤️

Jeg håper dere hadde en fin 17 mai?

Vi arrangerte frokost hos oss, og hadde hele 23 stk rundt bordene. Vi er begge veldig glade i å invitere til fest, og håper alle gjestene våre hadde en fin start på dagen. Vi koste oss i hvertfall veldig og synes det var veldig hyggelig at så mange ønsket å komme på frokost til oss ♡

 

 

Vi satte opp bordene og dekket på kvelden før, slik at alt var klart når gjestene kom kl 9 i går. Alle hadde med seg en rett hver. Det var mer enn nok mat i hvertfall! Vi lagde eggerøre, kjøpte inn drikke, brød og røkelaks, og masse snacks.

 

 

Mye av maten kunne jeg ikke spise, men jeg hadde mer enn nok av ting jeg kunne spise, så jeg ble god og mett likevel. Etter frokosten dro vi på middag, og så satt vi i hagen til et vennepar resten av kvelden. Jeg har brukt morgenen på å rydde. Planen i dag er bare å slappe av.

Neste år blir nok en litt annerledes 17 mai, med barn i hus. Men jeg gleder meg allerede ♡

 

signature-fonts



Instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg